• Kas oled olnud olukorras, kus vestled kellegagi avastad, et ta ei saa sinust aru. Mu koolleeg tavatses sellises olukorras öelda, et üks räägib aiast ja teine aiaaugust. Mis mõjutab sõnumist arusaamist? Suhtlemises…
  • Kiire elutempo ja aina kasvavad tööalased nõudmised võivad viia stressi ja väsimuseni, mis pikemas perspektiivis mõjutavad meie üldist heaolu ja vaimset tervist. Kui mõelda lõõgastumisele, tuleb esimesena meelde traditsioonilised meetodid nagu meditatsioon,…
  • 2024. aasta hilissügis. Sume päike paistab aknast sisse. Kodukontoris mängib vaikselt raadio. Uus tööpäev on hoogu sisse saamas. Avan arvutis kirjakasti. Kohe kargab silma elektronkiri: "Kellega sul vaibib?"Olen segaduses. Mis mõttes "vaibib"?…
  • Täna koolitusel läksid ühel staažikal piletimüüjal silmad särama kui rääkisime, et teenindus ei alga klientide teenindamisest, vaid sammuke enne – häälestumisest klientide teenindamisele. Olgu selleks tassike hommikukohvi, rahulik jalutuskäik karges hommikus, mõnus vestlus kolleegidega…
  • Klienditeenindus on oluline, pole kahtlustki, kuid aina enam seostatakse teenindust  viisakusega, kiirusega, täpsusega, glamuuriga. Puudub see “miski”, mis tegelikult loob klienditeeninduse. Sattusin ilmavõrgu avarustes kuulama klienditeeninduse eksperdi Shep Hykeni, hämmastavat lugu taksojuhist ja…
  • Seisin büroohoone fuajees ja ootasin lifti. Peagi seisatas lifti ootama ka veidi närvilise olemisega naisterahvas. Tervitasin saabujat ja sain ka ise põgusa tervituse osaliseks. Siis avanesid lifti uksed. Sisenesime ja valisime korrused.…