Neljamõõtmeline teenindus
Raamat "Neljamõõtmeline teenindus" viib sind teenindusmaailma, kus kliendikogemus saab uue vaatenurga. Kirjeldan teenindust tervikliku protsessina läbi unikaalse teenindusmudeli. See on teenindusmudel, mida saab edukalt kasutada praktiliselt igas teenindusvaldkonnas.
Raamatus on rohkesti positiivseid ja lõbusaid teeninduslugusid, mis ilmestavad teenindusmudeli erinevaid dimensioone.
Raamatust leiad ka rida harjutusi, mis aitavad sul samm-sammult täiustada oma teenindusvilumust.
Nii lugedes kui ise järgi katsudes saad suurepärase ülevaate sellest kuidas neljamõõtmeline teenindus muudab kliendisuhete dünaamikat ning mõjutab positiivselt nii klienti kui teenindajat.
Raamatus on rohkesti positiivseid ja lõbusaid teeninduslugusid, mis ilmestavad teenindusmudeli erinevaid dimensioone.
Raamatust leiad ka rida harjutusi, mis aitavad sul samm-sammult täiustada oma teenindusvilumust.
Nii lugedes kui ise järgi katsudes saad suurepärase ülevaate sellest kuidas neljamõõtmeline teenindus muudab kliendisuhete dünaamikat ning mõjutab positiivselt nii klienti kui teenindajat.
Raamatukaante vahele saad kiigata siin.
Sõbrahind!
18,50€ + postikulud
Raamatu soovist kirjuta mulle piret@teenindus.ee