Tere, mu hea sõber!

Saame tuttavaks. Minu nimi on Piret, teeninduskultuuri teejuht. 👋

Olen autor, teeninduskvaliteedi analüütik ja teeninduskoolitaja.

Olen uurinud tuhandeid teeninduslugusid nii siin- kui sealpool piiri. Nii tunnen päris hästi klientide hingemaailma. Armastan seetõttu naljatamisi öelda, et olen ka professionaalne klient.

Analüüsitud teeninduslugude põhjal töötasin välja universaalse teenindusmudeli – neljamõõtmeline teenindus – millele tuginedes on võimalik praktiliselt iga kliendiga igas olukorras saavutada suurepärane koostöö. Olen sellest kirjutanud ka oma raamatus „Neljamõõtmeline teenindus“.

Kui soovid oma meeskonna teenindustaset täiustada või vajad nõu, kuidas paremini klientidega suhelda, olen siin, et aidata. Võta minuga ühendust ja teeme koos imesid!