6. märts 2021

Hingega klienditeenindus

Klienditeenindus on oluline, pole kahtlustki, kuid aina enam seostatakse teenindust  viisakusega, kiirusega, täpsusega, glamuuriga. Puudub see "miski", mis tegelikult loob klienditeeninduse. Satt
11. veebr. 2021

Kui tõenäoliselt te soovitate?

Teeninduskvaliteedi tagamine nõuab ettevõtetelt järjepidevat protsesside analüüsi, korrigeerimist, täiustamist, kontrollimist. Lõviosa neist tegevustest jääb kliendi silmade eest varju. Vahel
14. juuni 2020

Millest alustada vestlust

5 minutit suhtlemisest. Joonistatud koolitus. Suhtlemise maagia. Millest alustada vestlust ehk mis on viisakusvestlus ja kuidas viisakusvestlust arendada. Teemast lähemalt kuuled-näed juba allolevas
14. juuni 2020

Julgus alustada vestlust

5 minutit suhtlemisest. Joonistatud koolitus. Suhtlemise maagia. Julgus alustada vestlust Mida teha siis kui ei julge vestlust alustada? Mõtteid ja soovitusi alustamise hirmust ülesaamiseks jagan
10. apr. 2020

Milline on uus maailm?

Iga halb asi saab kord otsa. Ka koroonaviiruse ülemvõim. Milline saab olema uus maailm? Täna toimetavad veel vaid üksikud kaubandusettevõtted, kel on võimalus kliente teenindada ja tänu klie
12. jaan. 2020

Kelle nägu on ettevõtte teenindus

Täna koolitusel läksid ühel staažikal piletimüüjal silmad särama kui rääkisime, et teenindus ei alga klientide teenindamisest, vaid sammuke enne – häälestumisest klientide teenindamisele.
1 2 3 5