Väärtustloov teenindus riigiasutuses

Teeninduskoolitus avaliku sektori spetsialistidele. Mõjusad lahendused ka kõige keerulisemateks teenindusolukordadeks.

.

Võrreldes erasektoriga, on riigil ja omavalitsustel teenuste pakkujatena enam seadusest tulevaid ettekirjutusi.  Samas on teenuste sihtgrupp märksa laiem kui ühel turundussektori esindajal.

Koolitusel "Väärtustloov teenindus riigiasutuses" on peamine eesmärk näidata osalejatele võimalusi kuidas saavutada piirangute maailmas maksimaalselt parim tulemus klientide teenindamisel.

Põhiteemad, millele koolitusel keskendume

  • Teeninduse olemus riigiasutuses
  • Ametiku eetika ja selle seos teenindusega
  • Kvaliteedi mõiste. Kes ja mille järgi hindab teenindust riigiasutuses
  • Kliendi olemus ja käitumismuster
  • Levinumad komistuskohad riigiasutuse teeninduses
  • Seaduspiirangud ja teenindus piirangute maailmas
  • Terviklahendus, ka lahenduseta näivates olukordades
  • Teenindusetikett
  • Koostööle suunav suhtlustehnika
  • Emotsioonide juhtimine ja pingete maandamine

Koolitusprogrammi saame täiendada teemadega, mis on teie spetsialistide jaoks olulised.

Koolituse ülesehitus

  • Päevakajaline - Klientide ootused ja nõudmised riigiasutuse teenindusele kasvavad aasta-aastalt. Koolitusel keskendume teenindusele, mida ootab klient täna. Nii saavad spetsialistid pakkuda oma klientidele teenindust, mis motiveerib kliente koostööle ja ennetab konflikte;
  • Praktiline - Otsime arutuse all olevatele lahendused, mida saavad spetsialistid kohe oma töös kasutusele võtta. Spetsialistid saavad ka ise püstitada küsimusi ja kirjeldada situatsioone, millele otsime lahendused analoogsete olukordade tulemuslikult lahendamiseks.
  • Innustav - Muutuvas seadusandluses ja töökoormuse suurenedes on spetsialistide töö sageli väga pingeline. Koolituse üheks eesmärgiks on aidata spetsialistidel taaslaadida end positiivse energiaga ja entusiasmiga täiustada oma suhtlust nii, et kasvab koostöö klientidega ning vähenevad arusaamatused ja konfliktid;

Võtke julgesti ühendust ja rääkime Teie soovidest. Kindlasti leiame lahenduse, mis annab vastused ka kõige põletavamatele teenindusküsimustele Teie töös.

Kohtumiseni

Piret Bärg