4D teenindusega kliendimagnetiks

Neljamõõtmeline teenindus, lühidalt 4D teenindus, on teenindusmudel, mis annab vastuse küsimusele kuidas ületada kliendi ootused. Ja seda sõltumata kliendist, tema soovist või olukorra keerukusest.

.

Milline saab olema koolituspäev?

Koolitus kestab kokku 6 akadeemilist tundi. Täpse algusaja ja ajagraafiku ühildame sinu meeskonna töögraafikuga.

Koolituspäev saab olema sisukas, positiivne ja pingevaba. Sul on võimalus igal ajal küsimusi esitada ja kaasa rääkida sinu jaoks olulistel teemadel. Teeme ka harjutusi ja rühmatöid, et tunda end kindlamalt uute suhtlusvõtete kasutamisel päris teenindussituatsioonis.

Millest koolitusel räägime?

Koolitusel võtame luubi alla järgmised teemad:

  • Mis on 4D teenindus? Milline on 4D teeninduse eelis võrreldes meie igapäevateenindusega.
  • .Mida hindab klient teeninduses kõige enam? Vastus sellele küsimusele on võtmeks 4D teeninduse loomisel.
  • Mis on teeninduses olulisem, detailid vs tervik?
  • Kui suur on tegelikult sinu võim ja võimalused 4D teeninduse loomisel?
  • Mis on 4D teeninduse elemendid ja kuidas saad neid kliendile luua? See on teema, millele keskendume enamus ajast: tutvume kõigi nelja dimensiooniga teeninduses ja vaatame kuidas neid klientidele luua.
  • Paneme lõpuks kõik neli dimensiooni kokku ja vaatame kuidas neid korraga teeninduses kasutada.
  • Iga dimensiooni juures vaatame ka salakarisid, mille otsa võib kergelt komistada. Teades komistuskohti on lihtsam neid vältida.

Mis kasu koolitusel osalemine annab?

  • Saad teada neljamõõtmelise teeninduse kasutamise võimalustest oma klientide teenindamisel;
  • Saad selgema pildi sellest, mida kliendid tegelikult teeninduses hindavad, mis paneb kliendi silmad särama;
  • Saad teada kuidas kliendi ootusi ületada.  Ja sa avastad, et see on arvatust palju lihtsam;
  • Saad tundma suhtlemiskunsti võlusid: kuidas vaid kõneelementidega suunata klienti koostööle ja hea tuju lainele;
  • Saad koolitusel jagatud ideid kohe oma töös kasutusele võtta. Ja see on lausa soovitatav, sest nii avastad kui huvitava elukutse oled sa valinud ja milline teenindusproff sa tegelikult oled.

.

Lisaks on Sul võimalik saada raamatu “Neljamõõtmeline teenindus” omanikuks. Raamatukaante vahelt leiad lisa koolitusel räägitule nii teenindusnäidete, ideede kui  harjutuste osas. 

 

Võta julgelt ühendust. See on koolitus, millest tunned rõõmu nii Sina kui Su toimekas meeskond.

Kohtumiseni

Piret Bärg