Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Teie kõned ja kirjad on alati teretulnud.

Piret Bärg

koolitaja, superviisor, teenindusekspert

taskutelefon +372 56 566 899

e-posti aadress piret.barg(at)teenindus.ee

facebooki aadress https://www.facebook.com/teenindusest/


Haridus

  • Lõpetasin Tallinna Ülikoolis (endine Tallinna Pedagoogiline Instituut) joonistuse ja joonestamise õpetaja eriala;
  • Õppisin EBSis (Estonian Business School) organisatsiooni juhtimist ja konsulteerimist;
  • Tallinna Tehnikaülikoolis täiendasin end tervikliku kvaliteedijuhtimise (TQM) ja organisatsioonikultuuri valdkonnas;
  • Lisaks rida täiendkoolitusi siin- ja sealpool piiri.

Kogemus

  • Töötasin erinevates teenindusettevõtetes. Alustasin teenindaja ja müügikonsultandina. Peagi oli mu vastutusalaks meeskonna juhtimine ja koolitamine personalijuhina, hiljem juhina.
  • Olen KlienditeenindusKeskuse asutaja ja juhataja aastast 2001.
  • 2014. aastast töötan ka Sisekaitseakadeemias klienditeeninduse lektorina.

Kompetentsid

Olen oma klientidele abiks valdavalt kahes tegevusvaldkonnas.

1. koolitused

Koolitusteemad puudutavad ennekõike teenindust ja suhtlemist: saaliteenindus, telefoniteenindus, teenindus e-kirja teel, konfliktide ennetamine ja lahendamine, esinemine, läbirääkimised, meeskonnatöö.

Peamine eesmärk on anda osalejatele teadmised, mida nad saavad kohe oma töös kasutusele võtta.

2. teenindusefektiivsuse analüüs (TEA)

Analüüsin ettevõtte teeninduskvaliteeti, et välja selgitada teeninduse nii tugevad kui arendamist vajavad küljed. Teeninduskvaliteeti hindan kolmes suhtluskanalis: saaliteenindus, telefoniteenindus ja klienditeenindus e-kirja teel.

Analüüsi tulemustest saab kokkuvõtte nii teenindaja kui ettevõtte juhtkond, koos soovitusliku arengukavaga nii meeskonna kui isiku tasandil.

Teised tegevusvaldkonnad

Mystery Shopping (MS)

MS teen koostöös kogenud ja rõõmsameelsete testklientidega.

MS käigus nõustan nii oma kliente kui MS osalevaid testkliente. Oluline on, et heade hindamistulemuste püüdmise tuhinas püsiks fookus õigel eesmärgil – milline on ettevõtte teenindus täna kliendi pilgu läbi.

Konkurss “Teeninduse Teemant Ilumaailmas”

Konkurssi korraldan koostöös Kertti Viruga, Eesti Juuksurite Ühenduse tegevjuhi ja konkursi idee autoriga.

Konkursi eesmärgiks on innustada ilumaailmas tegutsevaid ettevõtteid järjepidevalt täiustama oma teenindust.

Publikatsioonid

Raamat “Neljamõõtmeline teenindus”, 2017.

Piret Bärg, koolitaja, superviisor, teenindusekspert, taskutelefon +372 56 566 899, e-posti aadress piret.barg@teenindus.eefacebooki aadress https://www.facebook.com/teenindusest/

Haridus: Lõpetasin Tallinna Ülikoolis (endine Tallinna Pedagoogiline Instituut) joonistuse ja joonestamise õpetaja eriala; Õppisin EBSis (Estonian Business School) organisatsiooni juhtimist ja konsulteerimist; Tallinna Tehnikaülikoolis täiendasin end TQM ja organisatsioonikultuuri valdkonnas

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.