Kell 11-12

14apr.

Kell 11-12

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Kliendiga emotsionaalse sideme loomine on midagi enamat kui kliendi rahulolu saavutamine.

On teada, et kliendi rahulolu on ütlemata oluline selleks, et klient tahaks tagasi tulla. Seetõttu on tore näha, et paljud tublid teenindusettevõtted suunavad ja innustavad järjepidevalt oma teenindajaid pakkuma klientidele parimat teenindust, lihvides teenindajate sõnavara ja naeratust.

Kuid on midagi veel väärtuslikumat kui kliendi rahulolu saavutamine. See on kliendi emotsionaalne sidumine ettevõttega. Uuringud on näidanud, et emotsionaalselt seotud kliendid ostavad enam, on vähem hinnatundlikud, külastavad ettevõtet sagedamini, võtavad kuulda ettevõtte sõnumeid, soovitavad aktiivsemalt ettevõtet teistelegi.

Klientide emotsionaalseks kütkestamiseks on piiramatult võimalusi. Tore on  avastada ettevõtteid, kes on leidnud oma tee kliendi meelte mõjutamiseks, et siduda klient endaga enam kui ilusate sõnade ja sooja naeratusega.

Muusikaga on võimalik puudutada eranditult kõigi inimeste emotsioone.  Seepärast nimetataksegi muusikat “emotsioonide keeleks”, kus puuduvad kultuuridevahelised piirid.

Uuringud on näidanud, et ka minoorse muusikaga saab suurendada õnnetunnet ja vähendada pingeid.

Järgmine teeninduslugu on pärit minu raamatust “Neljamõõtmeline teenindus” ja räägib Tigra kohvikust, mis asub Rocca al Mare Keskuses, kõrvuti Rahva Raamatuga. See on kohvik, mis lummab kliente, lisaks suurepärasele teenindusele, elava muusikaga.

Oli ennelõunane aeg. Tegin tormiliselt alanud tööpäevas pausi ja seadsin end sisse Rocca al Mares asuvas Tigra õdusas kohvikus.
Jõudsin just mõttesse vajuda, kui lummavad klaverihelid tõid mind reaalsesse maailma tagasi. Tõstsin pilgu ja avastasin, et ruumi seina ääres ilutseb valge pianiino, kuid mitte niisama aksessuaarina. Klaveri taha oli end istuma sättinud õbluke neiu, kelle graatsilised sõrmed võlusid kuninglikust pillist välja imekauneid helisid. Tardusin lummatult kuulama. Klaverimuusika on mind alati võlunud.

Märkamatult möödus tunnike. Siis neiu tõusis, korjas noodid kokku ja lahkus.
Mõni päev hiljem sattusin taas samasse kohvikusse. Sel korral võtsid klaverihelid mind vastu juba sisenemise ajal.

Viskasin pilgu kellale ja nägin, et aeg oli ligikaudu sama mis eelmine kord. Sain aru, et ainult kindlal kellaajal, kella 11st 12ni, on võimalik selles kohvikus klaverimuusikat kuulata.

Nüüd käin päris sageli samas kohvikus kohvi joomas. Sätin oma lõunapausi samale ajale, mil klaver helile äratatakse.


Tänan Teid, et leidsite aega lugemiseks ja kaasa mõtlemiseks. Kui tekkis küsimusi või soov mõtteid vahetada, võtke palun julgelt ühendust.

Piret Bärg / 56 566 899/ piret@teenindus.ee

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.