Autosalongide teenindusvõrdlus: Amserv ja Veho Eesti

23veebr.

Autosalongide teenindusvõrdlus: Amserv ja Veho Eesti

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Tavaliselt võime teenindusprotsessis eristada kolme etappi: kontakti alustus, kontakti sisu ja kontakti lõpetus.

Kontakti sisu saame veel omakorda jagada kaheks: info hankimine (ehk kliendi soovide väljaselgitamine) ja info jagamine (ehk kliendile parima lahenduse pakkumine).

Iga teenindusprotsessi osal on oma roll, et saavutada ühine eesmärk – kliendi ootuste täitmine ja ületamine. Kui jätta mõni teenindusetappidest hooletusse, tajub klient kohe, et teda on millestki ilma jäetud. Mida tugevam on ilmajäämistunne, seda rahulolematum on klient. Rahulolematus aga kustutab kliendi ostuplaanid.

Nii palju teooriast. Kiikame nüüd meie igapäevateenindusse.

Juba pikemat aega olen veeretanud mõtet vana auto uue vastu välja vahetada. Internetiavarustest valisin välja, minu hinnangul, kaks sobivaimat mudelit, Peugeot 5008 ja Citroen Picasso. Lõpliku ostuotsuse tegemiseks külastasin nende autode müüjaid: Amserv Sõpruse salongi ja Veho Eesti Laagri keskust.

Slide07

Veho Eestis oli tunda, et aeg on raha. Müügimees tuli kiirelt appi, uuris välja mu soovid ja jagas nende põhjal hästi argumenteeritud soovitusi. Lihtne ja sõbralik suhtlusstiil kinnistasid veendumust, et tegemist on parima lahendusega.

Salongist lahkudes oli mul kaasas supersoodustusega müügipakkumus, liisingumakse näidisgraafik ja müüja kontaktid, et saaksin hõlpsasti taas ühendust võtta.

Lisaks olin rikkam teadmise võrra, et saan oma vana auto Vehole müüa.

Amservis aga juhtus ilmselt olema „sinine esmaspäev“. Müügiinimesi oli salongis õige mitu, ometi kestis ootamine pikad 8 minutit.

Vestlus müügimehega ei tahtnud samuti kuidagi sujuda. Müüja suust ei kõlanud ühtegi selget küsimust, et täpsustada mu ostusoovi. Nii ei haakunud ka väljapakutud müügiargumendid mu soovidega mitte üks raas.

Omaette väljakutseks oli aru saada müügimehe tehnilisi termineid täispikitud kõnest.

Lahenduseni jõudsime vaevaliselt. Seegi jäi poolikuks, sest salongis puudus müügimehe soovitatud auto. Ka reklaammaterjal selle auto kohta puudus.

Salongist lahkusin kahe tühja käega. Müüja kontaktidki jäid saamata.

Amserv-Veho3

 

Võrreldes kahte külastust omavahel oli Veho Eesti müügioskustelt Amservist mäekõrguselt üle. Teeninduses on lihvimisruumi mõlemal. Amservis jäi aga ennekõike puudu meeskonna õigest suhtumisest oma rolli müügi- ja teenindusprotsessis. Kui see paika saab, siis peaks teenindus- ja müügioskuste lihvimine juba ladusalt edasi minema.

Lühidalt

Amserv-Veho 4

Hetkel kujunes ostuotsus selliseks:

Amserv vs Veho 2


Piret-5Tänan Teid, et leidsite aega lugemiseks ja kaasa mõtlemiseks.
Kui tekkis küsimusi või soov mõtteid vahetada, võtke palun julgelt ühendust, arutleme koos.
Piret Bärg, superviisor/ 56 566 899/ piret@teenindus.ee

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.