Mis on klienditeeninduse ja müügi vahe

15veebr.

Mis on klienditeeninduse ja müügi vahe

Facebooktwittergoogle_pluslinkedin

Klienditeenindus ja müük on omavahel tihedalt seotud, samas on neil suur erinevus.

Müügi eesmärk on müüa, veenda klienti ostuotsust tegema.

Klienditeeninduse eesmärk on olla kindel, et klient saab seda, mida ta soovib. Seejuures ei pruugi soovitu sugugi piirduda toote või teenusega.

Klienditeeninduse eripäraks on proaktiivsus – ennetada kliendi rahulolematust.

Kui müük ebaõnnestub, siis kaotab ettevõte müügitehingu. Kui klienditeenindus ebaõnnestub, võib ettevõte kaotada kliendi.

On organisatsioone, kelle põhitegevus on müük. On organisatsioone, kes otseselt midagi ei müü, vaid vastavad kliendi küsimustele või selgitavad välja tekkinud probleemi ja otsivad sellele lahenduse.

Nii on müügitehnika valdamine oluline osadele, klienditeenindus aga kõigile organisatsioonidele.

Müük ilma klienditeeninduseta on agressiivne müük. See ärritab klienti ja nõuab suuri pingutusi müüjalt. Palju ladusamalt sujub müük kui teha kliendiga koostööd, jagada talle tähelepanu, hoolivust ja tunnustust – keskenduda klienditeenindusele.

Kokkuvõtteks: kui on soov müüki tõsta, püsida turul pikemat aega ja hoida ära kliendi kaebused, tasub lahendust otsida klienditeenindusest.


Tänan Teid, et leidsite aega lugemiseks ja kaasa mõtlemiseks. Piret-5
Kui tekkis küsimusi või soov mõtteid vahetada, võtke palun julgelt ühendust.
Piret Bärg, superviisor/ 56 566 899/ piret@teenindus.ee

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.